Kvällsmys

Gick inte så bra för mig ikväll, för när jag tagit fram alla saker till Lillan och tagit Inn henne upptäckte jag att hon tappat vänster framsko! Alltså ingen ridning på henne idag, roade mig med att göra lite flätor istället.
Sedan efter att jag ätit middag och vilat (sovandes i soffan) tänkte jag ta en tur med Birta. Givetvis hade de börjat blåsa rätt bra och så minus 17grader på de. Nja.. hon fick lite massage istället!


Men världens bästa bestämde sig för att rädda kvällen, så det blev Vinur mys istället. Han var mer intresserad av att blicka ompysslad än att äta, så han tog och gick ur boxen och ställde sig på gången :)





Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men sötVinur!

2014-01-19 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0