Kvällen!

Då har man parkerat rumpan i sängen då :) hittade supersnygga ridbrallor idag, funderar starkt på att köpa, dock lite väl dyra.. Men jag har fortfarande samma ridbyxor som jag köpte när jag gick gymnasiet, börjar vara ett tag sedan nu! 

Sitter även och kollar i Hööks och funderar på att beställa ett fleestäcke med hals till Lillan. Kanske ett rött schabrak till Birta också.. Vi får se vad de blir :)

Var i alla fall till ridhuset med Lillan idag och de gick bra. Lite ofokuserad till en början, men blev fin på slutet. 

I veckan däremot blir de nog inte mycke ridning, Fredrik jobbar först och sedan åker jag till Uppsala en sväng och sen jobbar Fredrik igen. Kul vecka eller något i den stilen.. Men om det finns en gnutta energi i morgonkväll eller kanske på tisdag kväll så får de bli lite markarbete. 


Lite flätor i Lillans man, kanske inte så vackert men vad gör väl de? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0