Hjälp

Ibland är det verkligen hur underbart som helst att få lite hjälp! Som idag när jag kom ut i stallet för att mocka och ser att mina "stallkompisar" fixat de till mig, då blir man verkligen lycklig efter en lång dag. Då hann jag ta Lillan på en promenad istället som jag inte trodde jag skulle hinna. Hinna kanske är fel ord, men ska man upp fyra i morgon vill man komma in i tid för att lägga sig och sova! 

Lillan fick i alla fall en promenad som sagt, där vi tränade att gå skänkelvikning över vägen och flytta undan framdelen och bakdelen. Lite tankeverksamhet krävs visst ibland ;) Det är verkligen roligt att jobba med individer som har mycket kvar att lära! 

Ne nu måste jag sova, upp långt före tuppen ska man. Far till Uppsala på kurs och lämnar Fredrik med barn och djur hemma! Inte för att inte skulle klara de, mest troligt fixar han de bättre än mig dessutom :) 

Natti natt :)
Bara för att han e min bästa vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0