Ont i själen

Idag har jag och Lillan vart i ridhuset med stallkompisarna. Fröken fräken var svettig när vi var klara, jobbade på rätt bra stundvis. Men en sak har jag konstaterat och de är att hon inte gillar när folk höjer rösten och låter arg. Då blir hon nervös och måste hålla koll i den riktningen! Tur de sällan är någon i vår närvaro som hon behöver hålla koll på :)

Väl hemma från ridhuset stod jag och funderade om de kanske gick att klämma in en box till i stallet. Men de är bara att konstatera att man inte kan tahand om allt och alla, trots att man vill. De är då man får lite ont i själen! 

Tur jag har min lilla drös av djur ändå :) 



Kommentarer
Postat av: Bergmans

Hej Emily, vet vad du menar.. Men se det så här att vi har fina trevliga hästar i stallet.. Önskan kanske vore att få in 1 till eller 2 eller 3 eller ja du vet vad jag menar.. ;)

Är så glad att det funkar så bra i Stall Gärde, en fröjd verkligen..

MVH Bergmans ;)

2014-02-18 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0