Negativ

Blir så less på alla som alltid ser allt negativt! Nej de går inte, hur tänkte du då, de var tydligen inge bra eller ja så gör jag med och så pratar man om sig själv helt plötsligt..

Galen kan man bli för mindre, fel å nån gång tänka att någon kan lyckas och höra vad någon annan säger utan att vända de till att man själv har något som är bättre. 

Jag vill inte sitta gammal på hemmet och ångra allt jag inte gjorde. Bättre att ångra något man gjort och ha resultatet i hand att de inte blev som man tänkt sig. Nu menar jag inte att man ska tro att man kan flyga och kasta sig ner för ett höghus...

Till något roligare, jag har anmält mig och Lillan till en kurs för John Moore i sommar. Två dagar i Lycksele, bara hoppas att kursen blir av och att vi e friska och glada när de är dax :)


Kanske inte så bra kort men innehållet är i alla fall fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0