Varför häst?

Är en tanke som slår mig ibland, tänk vad lättsamt de vore utan! 
Men så kommer man ut i hagen och får två godingar i "knät" och så förstår man varför :) för att de är helt underbart med flera hundra kilo tillit och en massa mys!

Kanske inte den bästa bild, men mina bebisar är de allt :)

Jaja, nog om de. Trots att de är det enda jag gjort idag som jag lagt på minnet :P
Lea har i alla fall byggt ditt frostlegoslott idag (knepigt långt ord) och hon har gjort de i stort sett helt själv! Lätt stolt morsa ;) 


Knäppte även ett kort från sadelkammaren.Tror jag nämnde att jag satt upp en stång där?

Nu behöver jag bara slipa och måla luckorna till skåpet också, var sak tar sin tid. Målande ju faktiskt panel till huset igår, får väl vara nöjd med de lilla.

Ja sadelkammaren börjar vara bra nu, ska bygga en sadelbock och upp med lite mer krokar så kan man börja säga att de är klart där sedan. Kommer säkert på mer grejer som ska göras sedan, men för stunden klart :) 

Ne dags att återgå till att Googla bra lösningar på lösdrifter. Är inne på att ha de i framtiden. Däremot vill man ha de genomtänkt och bra innan man drar igång något jätteprojekt. 
Just nu är en av sakerna kring hästarna som är hög prio på ventilationen. Behöver få till en bra lösning på de. 

Ne, natti natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0