Mat i stora lass!

Känns som att vi inte gjort annat än att trycka in i huvudet de senaste dagarna! Åkt mellan svärföräldrarna och mina föräldrar och bara ätit, umgåtts och haft trevligt :)

Fick sälja min wintec sadel idag också som jag hade till Vinur. Bra att få lite plats i sadelkammaren. Nu är det bara Birtas sadel som ska säljas, en stubben Tristan dl. Så någon som är ute efter en fin dressyrsadel som är rejält vid?
Sedan har jag bara Lillans dressyrsadel - globus crinkel, hennes hoppsadel - Morris nolan, min bomlösa - top Reiter och så Leas ponnyputa :) i dagsläget behöver jag bara dom! 

Ser fram emot att börja rida i april (hoppas jag) och få träna för Sara. Känna framstegen och få utveckla mig och min fina svarta springare! Få komma igång lite bättre med galoppträningen och nå målet att galoppera på volt :) 

Hade tänkt gå till ridhuset med hästarna och träna från marken idag. Men de blev en massa annat att pyssla med istället. Kanske vi tar oss dit i morgon? Vi får väl se vad vi lyckas med i kylan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0