Juldagen

Då har värsta julhysterin passerat och alla julklapparna är öppnade :) Lea hon öppnade så hon var nöjd igår och hade några paket som hon öppnade idag med. Massa kläder och leksaker har hon fått, nöjd fröken. Dessutom kom ju tomten med en nalle, vilket hon skrev på önskelistan på tomteland i somras :)

Själv har jag också fått en massa fina och bra julklappar. En hel del hästsaker som jag önskat mig och en massa massa mer! Bland annat fick jag en ny ridoverall av älsklingen, en svart och rosa ;)
Även Vinur har fått en julklapp i år, en jolly boll av husse, blir roligt att se om han tycker de är kul!

Förutom julklappar har de gått ner massor av mat, godis och kakor så nu rullar man snart fram.

Idag har de vart riktigt kallt ute dessutom, men lite kul att få se Lillan i sitt nya vintertäcke med hals. Satt som en smäck!

Från dagens tur med bob och spark, kallt men vackert :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0