Mycke att göra

Nu är det höst och på hösten då man får bråttom med att göra allt man skulle ha gjort på sommaren, men helt enkelt kanske struntat i? Mest troligt är de väl så i min värld i alla fall. Så jag har fortfarande lite stolpar som ska ner i backen, återstår att hämta hem 8 balar och givetvis sitter inte listerna på plats i sadelkammaren.. De sistnämnda är faktiskt inte mitt fel, så de tänker jag inte ta på mig!
 
Annars är det som vanligt i mitt liv, lite fullt upp :) jobbar, jobbar lite till på kvällarna ibland och försöker hinna med hästarna och givetvis familjen!
 
Kan inflika att Lea red Vinur på ridplanen i söndags. Något nöjd unge som satt där i nya ridhjälmen, nya säkerhetsvästen och i sin alldeles egna ponnyputa :P Gullpluttsungen som ibland driver sin mor till vansinnet! De är väl så det ska vara antar jag,
 
Nu sitter jag och inväntar att klockan ska bli släppa in hästarna tid, vilket den är när jag skrivit klart detta och klätt på mig, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0