Fint med blogg i mobilen :)

Lätt att uppdatera med bilder, ingen överföring och annat strul! 

Måste bara tala om att jag har världens tur idag också, för efter de att jag somnat i Leas säng och vaknar helt yr i bollen. Så skyndar man sig ut för att hinna mocka och fixa innan de är mitt i natten, när jag kom ut så har mina snälla stallkompisar mockat och fixat åt alla mina hästar :) kunde inte blivit gladare än just idag! 

Provade även täcket som jag beställde från hökks med Mirja och de passade hur bra som helst på Lillan. Sedan var de så lyckat att hon jag köpt Birtas sadel av kommer till ström i morgon och så ska vi prova 2 sadlar på damen också! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0