Fina fötter

Idag har man spenderat helt i hästens tecken! Började dagen med att titta på hoppning i ridhuset med Lea. Sedan lämnades Lea hos mormor och morfar medan jag for hem och mockade. Precis när jag mockat klart kom hovslagaren och skodde Lillan, så nu är det skor, sulor och brodd på alla fötterna :) 

Väl klar med fötterna blev det till att prova sadeln också, ska förhoppningsvis hinna prova den i morgon också. Lite svårt att riktigt bestämma mig för vad jag tycker där. Vi var i alla fall hemma på vår lilla ridplan och precis när vi börjat rida drog de igång fyrverkerierna på byn också! Men de e visst en cool dam och hon sa inte mycke om dom, kollade och sen fick de va helt enkelt! 
Ingen direkt charmerande bild, men va gör väl de :P

Hoppas blåsten ger sig tills i morgon, tänkte rida Lillan hemma på planen och Birta i ridhuset! Lea ska till mormor och morfar, bytte en massage mot barnvaktning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0