De blåser storm!

Idag verkar vädergudarna lite sura igen! Blåst som bara 17 och hästarna har fått äta mat inne mitt på dagen. Så nu lär de bli extra skoj att mocka, men jag behövde inte mocka igår så det jämnar ut sig :) 

Till min fundering då, jag behöver en sadel till Lillan och den får inte vara så dyr. Tanken är väl att hon ska muskla sig och då lär hon behöva en ny om några månader! Får ta hem sadelprovaren och testa lite olika, Birtas sadel är för bred. Annars är jag väldigt nöjd med den :) 


För att inte bugga fast helt i hästeriet lägger jag in en bild på mitt nya fönster. Pappa var och satta in dessa för två helger sedan, blir kanon :) ett steg närmare målet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0