Länge sedan sist, igen...

Tror bestämt jag inte haft något att förtälja på länge! Kanske dags att uppdatera läget, vi börjar med sadeln. Den passade naturligt vis inte, jag ger nog upp. Sedan har min ponny inte känts fräsch på sistonde heller och vad det beror på vette gudarna. Kanske har hon gjort ett genomtramp i  bak eller kanske något annat, så vi håller oss till lite barbacka ridning i skritt och promenader. Snacka om att man har roliga "ridhästar",tur dom e söta och älskade som få :)
 
Lea hon växer så det knakar och säger en massa roliga saker för jämnan och däremellan driver hon en till vansinne :) Som de ska vara antar jag!
 
Jobbar gör jag mest varje dag, kanske har jag nämt att jag fått fast anställning? Eller så har jag glömt de med. Sedan försöker jag klämma in lite massage och roliga saker också i livet. Tex så har vi börjat riva i de blivande behandlingsrummet, ska försöka få nån ordning på de! Kommer bli väldans trevligt när de blir klart.
 
Livets funderingar i övrigt är väl om man ska plugga medicinska delen av massageterapeututbildningen, skulle vara skoj som bara den! Har även sökt 2 högskolekurser, håll tummarna för att jag ska ta mig in på en åtmindstonde :)Kanske man e lite knäpp men de kan jag leva med, jag tycker verkligen att detta med människans anatomi och fysiologi är skitkul :D
 
Förutom allt som rör mig så är min vän nere i Stockholm och pluggar hon också, fotvårdare ska de tydligen bli av na ;) Så man kanske kan förvänta sig lite fina fötter framöver!
 
Sist men inte minst måste jag ju tala om att jag köpt en bil, en blå renåååå! Så va de me livet alltså, natti natt!
 
Lea och Vinur :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0