Förändringar

Detta med förändringar är inte alltid så himla enkelt. Ibland är de bra, ibland dåligt och för det allra mesta något man helt enkelt måste acceptera.
 
Känner att jag kanske själv är i en förändringens tid, mycket händer runtomkring och man börjar väl helt enkelt prioritera om. Så om jag uppfattas sur och vrång och sådär, så är jag nog kanske de bitvis. Men det inget illa menat även om de kan verka vara så.
 
För att vända detta till ett lite mer upplyftande inlägg så vet jag i alla fall vad jag vill hålla på med i framtiden, sedan kommer de garanterat bli en vinglig och lång väg dit. Men de SKA gå! Får väl sätta upp lite delmål helt enkelt :)
 
Nu ska jag krypa ner bredvid pyret och sussa sött en stund. Nämde jag föresten igår att Lea fick en surfplatta av morbror, morfar och mormor? En rosa liten platta :P Lätt nöjd såg hon då ut!
 
Mitt pyre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0