Digestive

Då var de som fredag kväll och inte blev den som jag tänkt mig direkt. Sitter här själv, äter digestive och dricker en kopp the. Fredrik är fortfarande kvar på jobbet och jag får nog gå och lägga mig själv ikväll, tur jag har världens bästa lilla prinsessa här hemma i alla fall :)
 
I morgon är det lördag och jagär ledig! Jag gillar verkligen att vara ledig och tänker hålla tummar och tår för att de inte ska regna allt förmycke i morgon. Hade velat ha lite fint väder så man kan ut en sväng på ponnyn, man behöver lite livsnjutning ibland! Dessutom blir allt så mycket enklare bara det är fint väder. Får se ifall vi kanske hämtar mina fönster i morgon också eller om de får stå kvar tills vi har fått bort allt ur "pigkammaren".
 
På tal om pigkammaren så har det hänt en massa där på senaste tiden, vi har slängt ut massor med rat. Visseligen finns det en hel del kvar också, men ändå ;) Sedan ska golvet plockas upp så vi kan isoler under, tänkte behålla orginalgolvet då det är sånna där gamla jättebreda golvplank. De är nog 3-4dm breda, jag längtar tills det är klart. Som tidigare sagt, drömma om framtiden är inte så dumt!
 
Har förutom alla planer med ombyggnad och grejjer sökt 2 kursen på högskolan. Jag hoppas att jag kommer in, sedan funderar jag starkt på att läsa sista delen av massageterapeututb. i höst. Gisses vad de kliar i massagefingrarna, man vill bara lära sig mer och MER :D Nästan så man kan tro att det är nån typ av sjukdom... hehe..
 
Natti natt hörrni!
Bild från datarummet, inte klart ännu. Men de tar sig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0