Bitter

Idag känner jag mig jävligt bitter måste jag erkänna. Känner att de bara kokar inombords av alla lata människor som inte tänker längre än vad näsan räcker ibland. Och näe, jag vill inte med detta påstå att jag är perfekt på någe sätt alls. I morgon har nog bitterheten gått över i alla fall!
 
Förutom att vara bitter så har jag jobbat idag och de gick ju fin fint de, efter jobbet hämtade jag Lea på dagis. Så skyndade vi oss hem och hämtade laxen som låg i kylskåpet för att åka ner till momma och moffa, där blev de middag :) Mätt i magen så blev de lite mera jobb, massage stog på schemat! Jag gillar att jobba åt mig själv. Roligt jobb och trevliga människor som uppskattar de man gör.
 
Glömde bort att säga att jag fick en bok av min arbetskamrat igår, isländska hästnamn :) Tack och bock för den,  har suttit många gånger förut på fölsäsongerna och kikat i exakt en sådan bok. Vilket gör de lite extra kul :) Kanske man skulle ha haft sig ett litet föl?
 
Nu sitter jag och funderar över om jag ska sova nu eller på en gång :P Lea sover och stallet har jag hunnit göra, pussat lite på hästarna hann jag också med! Lite tomt och tyst hemma när både vovve och sambo är borta. Tycker man borde vänja sig, men icke.
 
Natti natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0