4:e majbrasa ;)

Idag har vi roat oss med att elda en massa rat, rätt roligt att elda :) Även skönt att bli fri en massa grejjer! Efter lunchen däremot så blev de lite vedkapning, klyvning och stapling hemma hos min bror! Lea hon bar ved och sjöng för glatta livet hon :P  Så efter detta påfund lär man väl vara stelare än stel i morgon.. När vi lessnat på all ved så for vi ner till mamma och pappa där vi fick oss lite middag.
 
Har jag talat om att jag köpt finmaskiga hönät till hästarna som de har inne i boxarna? Tror inte jag berättat de, men de verkar fungera fint. Strålande att kunna få lite längre ättid. Verkar fungera fint och gisses vad smidigt de blev att mocka åt Vinur! Lövly ;)
 
Nu sitter jag däremot med ett glas vitt och ska ta mig en kex med ost på. Natti natt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0