Skroten

Idag hade Lea talat om för Fredrik att hon skulle åka och lämna sin bil på skroten där dom skulle fixa ratten. Jag tror bestämt damen snappat upp lite av våra diskutioner kring bilarna på slutet. Vi har ju alltså två bilar som inte är direkt frächa just nu. Min bil har vart in på verkstaden 2 ggr sedan jag införskaffde den och på måndag ska den dit igen, denna gång hoppas jag verkligen att den ska bli bra efteråt. Men magkänslan säger att den nog blir de :) Volvon den däremot är ju inte ett smack pålitlig just nu, för där tog ju bränslepumpen och sa upp sig. De e ju kul med bilar...  Fast de är ju så livet är och det enda man kan göra är att betala och se glad ut eller något åt de hållet!
 
Denna vecka blir en kort vecka på endast 3 arbetsdagar, torsdagen är en röd dag och fredagen har jag tagit en föräldradag. Så vi taggar helt enkelt ner inför semestern ;) Ska bli grymt skönt med semester, är så himla slut i kropp och knopp nu så det är verkligen behövligt.
 
Hästarna har börjat gå på bete men de står fortfarande inne på nätterna och kommer få göra de månaden ut. Birta känns okej nu så vi har vart ute några svängar, hovslagaren kommer på måndag och fixar hennes fötter också. Så då får hon klämma och känna lite hon med, alltid bra att få en extra åsikt :)
 
Vet inte om jag har talat om att vi var ner och såg Pink i Globen jag och Fredrik den 26:e? Hon va i alla fall väldigt bra :) Trevligt var det hela helgen också. Blev en tripp på fjärilshuset som ligger i hagaparken, kan ju rekomendera de i alla fall :D
 
Nu natti natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0