Semester från livet

Ibland vore väl inte de så dumt alls.. Tänk om de dessutom hade kunnat fungera i verkligheten också, vilket de förståss inte gör. Just nu är de en sådan period helt enkelt då jag bara vill ha lugnt och skönt och verkligen slippa allt och tametusan i stort sett alla. Folkskygg, vad vet man :P
 
Idag när jag kom hem så for jag ut och red min ponny, vilket jag förmodligen skulle ha struntat i egentligen. För nu är de mygg och knott säsong, vilket innebär att hon försöker springa ifrån odjuren som bits. Gissa hur bra de går :/ Så egentligen blir de bara en sablans dragkamp och irritation från båda sidor, summa av kardemumma = 2 sura, arga damer som va långt ifrån vänner. Typ och de värsta är att jag alltid får så himla dåligt samvete när de har gått såhär när jag ridit, ångest. Tycker väl att man ska ha blivit tillräckligt gammal för att inse att det ibland är lika bra att hoppa av innan man blivit osams.
 
Kan tillägga att min kära ponny dessutom fått ett stort sår i pannan, vad har jag gjort för ont lixom. Men Ny kraft tag för nästa onsdag blir de hoppning för Kia och vi laddar för fullt :)
 
Efter som min syster påpekade precis att jag va lat som inte skrivit idag är de bäst jag publicerar detta som jag nästan hade skrivit klart, men glömt bort ;)
 
Natti natt,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0