Promenixa

Idag har jag promenerat ner på dagis för att sedan promenera ner och låna bilen av min mamma. Därefter har jag jobbat, hämtat på dagis och promenerat hem till mig. Där är frågan, köpte jag inte en bil nyss? :P Men min kära sambo har den på jobbet eftersom den andra bilen som tidigare nämnt, inte fungerar så bra! Tur man har föräldrar ändå och i morgon är det tur att jag har en snäll kollega som plockar upp mig påväg till jobbet och som jag även får lifta med hem :)
 
Kan öven flika in att det blir en långhelg för mig, ska bli väldigt skönt. Bara vi får ordning på den där förbenade försäkringskassan, att de sak va så jäkla krångligt att flytta några dagar och lyckas anmäla in de också. Benat alltså va irriterande.
 
Ute verkar vädergudarna bestämt sig för att låta oss lida och plågas, dom har nämligen bytt ut den varma sköna solen mot kall blåst och en massa gråa moln. Inget som jag uppskattar i alla fall, fast hästarna tycker nog att det är skönt :) Söta små ponnysarna!
 
Ne undra om man ska dra igen de små blå och fundera över framtiden, så mycket man vill och så lite pengar...  =P
 
Natti natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0