Nu måste de nog hända något!

Börjar få lite kryp i kroppen nu, saker och ting känns gå lite segt för att mina nerver ska tycka att de är helt okej. Men så är det när man är som mig.
 
Vad händer då? Joe i helgen som va (lång helg, 4 dagar) så gjorde vi klart de mesta på min friggebod. Dörren är på plats å de saknas endast 2 plåtar till taket och lite panel längst upp vid nocken. Visst de sak upp lite foder och sådant också, men de är långt ifrån akut :) Så mina förhoppningar är att få det klart till helgen som kommer!
 
Birta bus har även fått nya fötter, men jag måste försöka få av brooden också. Hade väl vart lätt som en plätt om de inte är för att den där man använder sig av är lite sliten. Så går det när man e snål och köper billga grejjer. 
 
Funderar om jag ska till med några förändringar i mitt liv, måste bara tänka igenom saker och ting ordentligt först. Får väl se hur det blir helt enkelt.
 
Nu ska jag sitta här och fundera en stund. Får nog bli en liten promenad med Birta innan vi går in och sover ikväll. Vinur han har ju visat vilken prins han är, fått gå en sväng med en liten tjej på ryggen idag. Sköter sig alltid eller ja oftast i alla fall :P
 
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0