Nedräkning pågår

Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar till semestern.. Å de ska bli skönt no jävulskt, är som aningen lite less på att jobba just nu. Bara hålla tummarna för att lite engagemang kryper tillbaka efter semester :)
 
I övrigt så har min duktiga hovslagare vart här och skott om Vinur idag och plockat bort brodden jag inte fick av från Birta. Egot säger att de känns bra att de inte va helt lätt för henne heller :P Skämt åt sido, skönt att få bort brodden. Gillar inte tanken på att de ska vara ojämt mellan de olika hovarna, så därför har jag endast ridit på mjukt underlag där de inte påverkar så mycket. Men nu ska vi ut på lite mer allmänna roliga svängar!
 
Just de ja, midsommar har passerat och jag har visst inte sagt ett ljud om de. Inte vidarens konstigt eftersom det inte hände något speciellt alls. Lea har spenderat tid hos både mormor och morfar samt farmor och farfar. En natt på varje ställe och jag tror alla var nöjda och glada! :)
 
Har lite livsångest just nu över hur de ska bli med allt, förhoppningsvis bra men ibland känns de rätt kasst. Deprimerande eller vad, snacka ilandsproblem. Så är de, några miljoner på kontot och problemen skulle va ett minne blott. I alla fall de jag har just nu.
 
Eftersom jag har inspirerats lite av min syster så har jag spenderat kvällen med att sätta om lite plantor. På kuppen lyckades jag nästan ha ihjäl en av mina stora fina tomatplantor, tror de kan ha gått bra ändå. Så nu börjar det nog bli lite ordning på allt de gröna, behöver bara lite fler svarta hinkar. Ska försöka få fram nått kort i framtiden. Tills dess, hej då!
 
 
Ett härligt kort från en av utflykterna våren -13.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0