Intressanta diskutioner

Det händer lite titt som tätt på dagarna att det dyker upp lite intressanta diskutioner. Vilket jag uppskattar för det får igång lite tankar och funderingar, vilket är bra så man får lite mer självinsikt. Självinsikt är på många sätt bra men de kan vara rätt jobbigt också, för det innebär ju inte att man bara ser sina bra sidor.. Finns ju en del att jobba på också om man ska vara ärlig ;)
 
Nu springer min ponny som en tok ute i hagen, tror bestämt att han tycker att det är dax att gå in. Men han får nog vänta ett litet tag till. Har en regel som säger att dom får gå in efter nio och de ska va riktigt risigt väder om dom går in för de. Lite tix sådär, jag gillar att ha ordning på sådant som jag tycker är viktigt.
 
Ikväll har jag försökt förstå mig på försäkringskassans jävla hemsida, gick ju sådär vill jag påstå. Nu är sidan stängd och något har jag tydligen åstakommit, frågan är bara vad? :/ tror de får bli ett besök på försäkringskassan till veckan. Tills vidare ska jag njuta av att bara vara ledig i fyra hela dagar och jag ska bara pussa på ungen och göra en massa bra saker. Hoppas i alla fall att jag ska få till lite bra saker, visar sig nog :)
 
Just ja, jag hade gjort mig en kopp the. Bäst jag dricker den nu, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0