Helt underbart härligt!

Idag klev man upp tidigt, slängde ut hästarna och for på jobbet. Efter en arbetsdag med en väldigt trött kropp och en väldigt trög knopp så fick man tillslut komma hem :) Vad kan då passa bättre efter en sån arbetsdag än en härlig ridtur på en helt underbar liten ponny? Absolut ingenting kunde ha vart bättre för sinnet än de just då!
Dessutom stod middagen klar när jag kom tillbaka :)
 
Efter middagen blev de lite social tid med min lilla familj och sedan blev de nattning av trollet. Fast egentligen undrar jag vem som nattar vem, för i 99 fall av 100 somnar jag inan Lea... Väldigt skönt med lite sömn på kvällskvisten, då orkar man ju leva en liten stund till. När trollet väl sov och jag vaknat till liv igen så blev till att fixa stallet. Lyckades även på ner mina penseér i krukorna jag tagit fram för de ändamålet och så fick vi upp lite mer lister i stallet. Kanske med lite tur och ett stort mått engagemang och ork, så blir sadelkammaren snart klar. Vore helt underbart! :) Tänk att få sätta allt på rätt plats och få lite ordning i det nuvarande kaoset.
 
Jaja, morgondagen lär dock inte bli fullt lika kul. Först ponnysarna ut, sedan jobba, därefter måste jag in på försäkringskassan (som jag verkligen inte har mycke till övers för), sedan mat och sist men inte minst så far Fredrik och jobbar.
 
Nu natti natt!
 
Bild från fjärilshuset :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0