Gröna fingrar

 
 
Ikväll har jag satt om några av mina plantor, som min syster och Lea sådde när jag var i Stockholm. De blev 6 stycken som fick varsin 10liters hink sedan var min jord slut, så nu blir det till att handla lite fler hinkar och mer jord. Har en hel del som behövs sättas om, men de hinns väl. Nån gång i framtiden får det nog bli ett växthus, men tills vidare har vi gjort en bänk i farstun så det får fungera som växthus :P
 
Min sambo har idag vart snäll och hämtat höt jag köpt, så nu klarar vi oss nog en stund till. Inte för att de egentligen behövs, men jag vill gärna att de är 1 kg i nätet på kvällen när dom kommer in. Så har dom något att pyssla med tills det är morgon och utgång igen. 
 
Nu är det väl dags att sova, så man kan få kliva upp och va en bitter och trött människa på jobbet i morgon. Så välbehövligt det kommer vara med semester. Natti natt :)
 
En liten del av min odling :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket bra, mycket bra! :D

2013-06-19 @ 10:57:49
URL: http://tradgardeninorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0