Veckans sämsta dag.

Måndag, som dessutom har bjudit på en fantastiskt lång arbetsdag! :P jobbat 8.45-18, shit vad allt efter halv fem är segt. Men om vi ska titta på arbetsdagen ur ett annat perspektiv så har den faktiskt vart bra, har ringt lagom mycket. Inte så  man haft häcken full, men inte så det vart segt heller..
 
Väl hemma har de väl inte hänt så mycket, ätit, mockat, fyllt vatten och de där vanliga :) Har även lagat hagen då en av trådarna hade gått av, gissar att den skyldige heter Birta. För ovanlighetens skull lixom ;) Så eftersom jag vet att trådarna lättare går av när de är full av is och snö, så passade jag på att ta bort de på båda hagarna. Sen hästinsläpp, mycke mer än så hinner man inte när man arbetat till 18.
 
Nu tänker jag däremot ta lite på min sambo ;) Men tvivlar på att de ni tänker på nu överenstämmer med verkligheten! Massage står nämligen på schemat. Natti natt :) 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0