Varför anstränga sig?

Inatt så har jag delat säng med min dotter och en docka.. Kanske ska lägga till att vi sov i hennes enorma säng säm är hela 80*160cm. Gissa om man är öm i kroppen idag ;)
 
Har i alla fall tagit mig i kragen och vart ut på en ridtur som inte var nån super höjdare. Första som slog mig när jag hoppade upp var att hästen inte var speciellt pigg, så jag gissar på att hon hade träningsvärk :P Sedan blev som ridturen inte mycke bättre, för hon va lika seg i alla riktiningar. "Lång" stoppsträcka, seg helt enkelt och la sig på bettet till och med i skritt. Men på slutet efter att ha bråkat en del så lossnade det och jag hoppade av när hon gett sig. Aja, man kan inte alltid prestera på topp. 
Tror det får bli en lugn kort tur i morgon, vila på tisdag och ridhuset på onsdag.. Låter som en plan, får väl se hur bra de kommer gå :P
 
Efter ridning och lunch så packade vi ihop hela lilla familjen och for ut på en sparktur, rätt skönt att komma ut en sväng. Bara latheten som gör att man inte far ut oftare.
 
Nu ska jag slappa framför tvn och sedan sova, för jag e grymt trött. I morgon så får vi väl se vad som händer, Lea har inte precis vart pigg och hon har knappt ätit något idag. Tyckte hon kändes febrig men enligt termometern var hon inte de. Återstår att se :)
 
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0