Torsdag...

I morgon är de FREDAG. Finns det något bättre än fredagar, precis då man slutar jobba?! Näe jag tror inte de :) Fast de förståss, om vi tror Lea är de lördagarna som är bäst. Tror visst de har med de där godiset att göra! Själv ska jag försöka dra ner lite på den saken, göra lite mer som henne och bara äta på lördagar. Får väl se hur länge de håller ;)
 
Har jobbat idag, slutade kl 15.45 och de va inte en minut för sent, Sedan gick jag och Lea på apoteket där de va skapligt med kö. Efter de blev de konsum och lite inhandlande av mat och därefter middag hos mamma och pappa. Väl hemma skulle jag så duktigt få damen att sova, precis när hon somnat första gången så ringer de från radiotjänst. Tack för den och ungen va vaken igen, så vid halv nio somnade hon igen och jag gick ut i stallet. Där fick jag hjälp av snälla Emma som packade hö åt mig :)
 
Happselihapp, så nu sitter jag i sängen med världens sötaste sovandes bredvid mig! Synd vi inte får sovmorgon i morgon heller, utan de nalkas arbete då också. Slutar dock kvart i tre, men har en massage inbokad i morgon kväll också. Men massagen ser jag lite fram emot :) Dels för att de är en trogen och trevlig kund och för att jag helt enkelt gillar att massera!
 
Min fina bänk i vårt lite "lätt" stökiga vardagsrum!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0