Tömkörning!

Igår kväll tog jag mig ut en säng och tömkörde Birta. Jag är så lycklig över denna ponny (ja Vinur också förståss), hon har inte blitt tömkört många gånger. Går att räkna på en hand utan problem, men ändå är hon så med på noterna. Inga problem utan helt samarbetsvillig, man blir bara lycklig av att jobba med henne :D
 
Idag däremot har jag inte hunnit med något hästeri, mer än att mocka och packa hö i alla fall. Hade gärna ridit istället för att jobba, men då har man ju tyvärr inte råd att ha några hästar heller. Så idag blev det jobbet som fick styra och när jag slutade så blev det lite middag med Lea och Fredrik. Därefter var det Fredriks tur att åka och jobba.
 
Känns väldigt bra att det är helg i alla fall, för snoret rinner och jag nyser konstant. Så helgen får helt enkelt bestå av en massa mys med underbaraste lilla Lea :)
 
Natti natt kära ni!
 
Vi hoppas på såhär fint väder i morgon också, så kanske de blir lite bob eller skidor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0