Tapeter!

Idag blev det ingen ridning, -10 och slåst. Kändes inte helt okej att sitta stilla i en sadel då. Sedan kan jag väl ärligt säga att min ponny nog uppskattade dagens vila, morgondagen erbjuder även den vila för ponnysarna.
 
Kom i alla fall iväg en sväng igårkväll med Vinur, han var lite piggare då. Han fick även låna Birtas benskydd som ska dämpa genomtrampet lite i kotan. Så jag tror att han sak få börja använda dom han med, rätt nice när man kan ha samma utrustning på båda hästarna. Hoppas även att vi lyckas skotta upp ridplanen lite, så kan man vara där och markarbeta lite. Länge sedan jag markarbetade någon av hästarna!
 
Upptäckte förut idag att förra inlägget blev lite lustigt skrivet, lät som att de va Emma som var sur och bets och inte Birta, hehe :P
 
Kanske ska avslöja vad dagens rubrik menar. Joe pappsen kom upp och hjälpte till att tapetsera, men inte fanken blev de klart inte. Visade sig att vi har en rulle tapet förlite, alltid ska de va något som jävlas! Men men.. Bara hålla tummarna för att de ska gå att få tag i en rulle till de, annars får de bli två vita väggar istället för en. Kan ju bli nice de också om man får upp nån snygg väggtext. Får väl se vad som händer, ska försöka få upp några kort så ni får se hur de blir :)
 
Som vanligt när jag skriver här så är de dax att sova snart. Så jag säger god natt och önskar att jag kunde få vakna i morgon och inse att det är lördag stället för måndag... Söndagsångesten har infunnit sig ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0