Snart så :)

Är det fredag! Som ni kanske förstår så gillar jag fredagar väldigt mycket :)
 
Kvällens irritationmoment tänker jag ta upp idag och de är när människor inte gör de man har kommit överens om. Varför över huvudtaget ens säga att man ska göra de som är sagt om man ändå tänker skita i de gång på gång. Jag ogillar verkligen att behöva säga samma sak flera gånger och nu börjar jag känna mig som en jävla tjatkärring,
 
De är i alla fall en av de saker jag irreterar mig på, för har jag sagt en sak så försöker jag då hålla de så gott jag kan. Visst de kan alltid hände saker som gör att de inte går, men de händer inte varje gång i så fall. Inte just någe sur och vrång!
 
Så när jag ändå är i gång så finns de en sak till jag kan ta upp och de är när folk inte är ärliga. Bättre att säga som de är och stå för de, än att framför någon halvsanning eller osanning. Årlighet is the shit!
 
Nu får ni ju inte tro att jag bara gnäller och inte gör något åt saken, för så är inte fallet. Utan de kommer tas upp med berörda parter när vi träffas. Då jag föredrar att ta de mellan 4 ögon, minst missförståd på de viset. Kanske inte alltid bekvämt varken för mig eller någon annan, men absolut de rakaste sättet.
 
Till nästa ämne så håller min lilla prínsessa på att bli sjuk, så håll tummarna för att vi är pigga i morgon så vi kan åka på dagis och jobbet. Ska vi vara helt ärliga så skulle de väl vara rätt skönt att stanna hemma, men samvetet gillar inte riktigt de tagen. Vilket resulterar i att jag åker på jobbet om de är möjlitg. Märks väl hur natten blir, inatt vaknade vi nämligen snoriga och inte allt för lyckliga. Som om man inte är trött på morgonen redan som de är, blir ju inte bättre av att leta nässpray och papper mitt i natten :P
 
Så över till standardämnet, HÄSTARNA :D
Birta har fått sig en liten tur ut idag, ja precis som du nu tänker... Inte med mig! Men bra är det att dom får komma ut och röra sig ponnysarna. Då har detta samvete en sak mindre att fundera över :)
 
Natti natt!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0