Skridsko debut :)

Idag fick jag ett mms på jobbet med en bild på Lea när hon åkte skridskor! Lea och Fredrik hade vart till en av de isar som är uppspolade här i ström och åkt skridskor. Vilket ni nog förstår av rubriken var förta gången Lea åkte skridskor :) Hon va riktigt nöjd och berättade högt och tydligt för mig vad dom gjort när jag kom hem från jobbet :)
Stora tjejen!
 
Denna dag har vart ungefär lika händelselös som gårdagen, om inte ännu mer händelselös. Jag har nämligen jobbat och när jag slutade for Fredrik på jobbet. Så de jag gjort sedan jag kom hem är att jag har ätit, mamma och pappa kom hit och drack lite kaffe då de lämnade bilen åt mig och sedan nattat Lea. Spännande va ;)
 
Båda hästarna har i alla fall fått vara ut en sväng idag, dock inte med mig men de är garanterat nöjada i alla fall!
 
Jaja, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0