Prylar..

Kan inte förstå att vi har så mycke saker, helt sjukt mycke prylar!
 
Idag har vi nämligen målat sista vändan på taket i datarummet och sista vändan på dörrfodret i datarummet också. Kanske med lite tur att man kan övertala pappa att hjälpa till med tapetsering i morgon, vet inte om jag vill prova på de själv. Kommer ju bli galen om jag misslyckas! Vi får väl se vad som händer, kanske får bli en annan helg också..
 
Vi har även stuvat undan lite saker in i skrubben innanför Leas rum och burit ut sådant vi inte behöver ha inne längre. Det tar sig och man börjar se ett slut i allt kaos :)
 
Blev även en liten skrittur på Birta, kort och förbannat kall! Fick sällskap av Emma och Harry också såklart. Snälla Emma hade även mockat åt mig :) Hon var nog lite trött i dag, för man märker när hon är trött i kroppen. Hon försöker småbita i en och går på tre spår. Så det var alldeles perfekt med en kort skrittsväng idag! Får se vilket väder det är i morgon, hade nämligen tänkt att de skulle bli vila måndag.
 
En annan sak som är fruktansvärt tråkigt och nästan pinsamt har vi gjort idag, nämligen pantat alla flaskor och burkar. Händer inte så ofta att vi pantar så det blir ju rätt mycke när de väl görs :P
 
Nu sitter jag i alla fall här, trött som aset och väntar på att Fredrik ska komma ner. Han nattar Lea nu, hon är verkligen en 3åring nu. Spännande trotsålder de!
 
Har lovat Vinur att jag ska ut med honom en sväng idag och som de känns nu vill jag verkligen inte ut i kylan alls. Får se om jag tar mig i kragen och rider lilla "kvarteret" runt inan insläpp, då slipper jag ha dåligt samvete i alla fall och Vinur han blir så lycklig när jag ägnar tid åt endast honom :) Pluttponnyn!
 
Hej hopp alla mina typ 5 läsare ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0