Nytt år!

Hoppas att året inte ska präglas av dess första dag i alla fall. Då kommer jag bli deprimerad. Började nämligen året med att inte kunna sova på i stort sett hela natten och "vaknade" förkyld och snorig. Lea börjar dessutom också bli snorig. Men hon har i alla fall somnat för första gången idag i sin nya säng ,i sitt nya rum :) De är i alla fall inte negativt! I och för sig vet jag inget med min dotter som jag tycker är negativt heller, ibland kanske väldigt frustrerande ;) Men hon är min och högt älskad!
 
Måste bara klämma in någrafrustrerade ord över dessa jävla smällare också. Stackars Vinur har haft en riktigt jobbig natt och kommer inte vara sig själv på många dagar. Ikväll när han kom in gick han och ställde sig intryckt i ett hörn igen, där stog han igår också :( Man får ju ont i mammahjärtat när dom har de sådära. Rätt illa när dom inte ens äter när dom kommer in för att dom är rädda. Stackars lilla plutten.
 
Nu ska jag inte gnälla så mycket mera, utan jag tänker ta min snoriga nuna och gå upp för att SOVA. Då jag ska upp och jobba i morgon. Natti natt och hoppas er dag vart till belåtenhet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0