Minnen...

Eftersom jag inte har något spännade för dagen att berätta mer än att jag har jobbat och fått ont i skallen. Stallet är gjort och hagtrådarna rensade från snö. Bättre blir de visst inte idag..
 
Så jag tänkte förtälja vad jag funderade över när jag mockade igår och som är väldigt vanligt att jag funderar över när jag är i stallet och pysslar. Det är nämligen Rigo, denna otroligt vackra häst som verkligen påverkat mig på många sätt och vis. Funderar mycke om varför han var som han var och om man gjorde rätt i att låta honom vandra till de eviga gröna. Endel dagar tycker jag att kanske ansträngde mig förlite och skulle gett lite mer. Andra dagar tänker jag att det var det enda rätta då jag ibland känner att jag knappt har tid med de två jag har. Som absolut inte kräver mycke ansträngning alls, som kan klara av att inte göra något alls på nån vecka.  
En sak är då säker och det är att han lärde mig en hel del på gott och ont :) Trors allt är jag tacksam att jag fick låna honom den stund det blev och han har det nog bra där han är på de evigt gröna ängarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0