Löövly!

Idag hade jag vädret på min sida, så det blev en långpromenad med Lea på boben och Aska som övrigt sällskap :) Så slutstationen blev hemma hos mamma och pappa. Där vi kikade på skidskytte och fick middag, så gav jag min mor lite massage också. Ibland är jag som lite snäll också!
 
Hästarna har även dom fått gå ut ur hagen en sväng idag. Vinur hade fått sig en promenad och Birta fick komma ut på en ridur hon :) Eftersom jag inte hört annat så antar jag att dom skött sig bara fint mina söta små ponnysar. Knepigt de här emd djur, för när jag ser mina djur så får jag samma kännsla i kroppen som när jag ser på Lea. Total kärlek, underbart :) 
 
Ne nu ska jag fortsätta kroppsbygga. Mmm, marabou!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0