Livets meningslöshet...

Ja idag har det varit ännu en sådan dag då man endast hunnit jobba och äta. För att sedan få gå och lägga sig och invänta en precis lika spännande dag i morgon...
 
Visst lät de kul?!
 
I morgon ska jag och Lea promenera ner på dagis, för att jag sedan ska kunna promenera ner och hämta bilen hos min mor. Sedan nalkas det ljuvligt jobb till halv fyra, då jag får hämta min sötnos på dagis igen. Där efter får vi väl se vad som händer, kanske far vi hem och mockar eller så åker vi till mammsen och pappsen för att snylta in oss på middag ;) Beror väl lite på vad temperaturen säger!
 
Vinur har i alla fall vart ut på en rejäl skritt tur, som ni säkert listat ut så är det ju inte jag som fått äran att hinna rida. Men jag är i alla fall lycklig över att han får den uppmmärksamhet han faktiskt förtjänar :)
Birta fick sig dock en rejält ofärtjänad vilodag och jag hoppas att vädret är milt i morgon så även hon får komma ut en sväng. Inte blir det jag som får rida i morgon heller :P Men kanske någon vänlig själ låter mig få hoppla lite på fredag? Den som lever får se sägs det...
 
Över till "vädret" eller hur är de dom säger på nyheterna. Alltså byter vi ämne nu!
 
Jag fundera på att anmäla mig till en kurs och valet står mellan fibromyalgimassage och hot stones, vad tror du om de? Båda är intressanta dock på olika sätt, priset däremot ligger ungefär lika på båda kurserna. Humm...
 
Nu är de som vanligt natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0