Lat och bekväm

Ja de är väl de som det kalls.. Så jag tog mig en promenad med Birta bort till ridhuset, men vintertäcket över sadeln ifall vi skulle till å bli svettiga innan vi skulle hem igen. Men väl vid rodhuset så var de bara att vända om hem igen, för där va de fullt. Hundklubben hade visst bokat ridhuset, så jag hoppade upp och red hem istället. Lite skänkelvikningar och kort skritt för att aktivera hjärnan lite i alla fall. Sedan fick hon stå en stund och hålla mig sällskap med sitt fina back om track- täcke på!
 
De är så de går när man är lite väl bekväm ;)
 
Happ, bara att ta omtag till nästa dag de finns möjlihet att rida. Inte i morgon, men eventuellt kommer båda hästarna ut en sväng var i morgon i vilket fall. I alla fall Vinur var väl garanterad en liten sväng :)
 
Själv ska jag jobba i morgon och sedan åker Fredrik och jobbar till fredag kväll. Så om de blir någon ridning för mig återstår att se. Kanske man kan övertala mamma att vara barnvakt på fredag eftermiddag? Vem vet...
 
Natti natt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0