Försäkringar

Funderar över det här med försäkringar. Hästarn är såklart försäkrade med helt okej försäkringar, Vinur har nog den bästa försäkring han kan ha utifrån sin triangelmärkning. Birta har även hon en bra försäkring, men skulle kunna ha en bättre. Dock så måste man överväga lite vad det kostar med försäkringen också, är inte allt för billigt ändå!
 
Så nu sitter jag och funderar över om vi ska försäkra hunden, Aska är nämilgen inte försäkrad alls. Nu däremot är hon kastrerad, vilket ger rabatt på eventuell försäkring. Svårt med dessa försäkringar, ska diskutera detta med min bättre hälft när han kommer hem.
Är ju ganska skönt att veta att de har en försäkring ifall något skulle hända. Har haft rätt stor nytta av Vinurs försäkring i alla fall..
 
Måste gnälla lite också, jag har ont i halsen och funderar över om jag kommer bli sjuk eller om jag helt enkelt överansträngt rösten igen! Vore väl allt för typiskt om man skulle gå och bli sjuk nu :/
 
Happ, tid att vara sjuk har jag inte riktigt nu helt enkelt :) För jag ska rida i ridhuset i morgon tillsammans med Emma och Harry. Om hon kommer ihåg de! Idag däremot har Vinur vart ut på en liten ridtur och Birta fått sig en promenad, förstå vad tacksam jag är över att få hjälp i stallet! Ofattbart bra!
 
Vovven :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0