Euforisk!

Tack vare min vän Mirja, som vart barnvakt idag. Har jag tagit mig ut på en härlig ridtur tillsammans med Emma och Harry. Tänkas vad glad man kan bli av att rida! Idag var hästarna väldigt pigga men till 100procent lyhörda, allt fungerade exakt hela ridturen. Så härligt, bara av att jag tänkte trav så travade hon i en korrekt form i bra takt och tempo, sa man galopp så galopperade hon hur fint som helst. Provade även lite tölt idag, vilket jag väldigt sällan gör då det inte är någon prioritering av töltträning alls nu. Men hon bara kortade upp sig och töltade klockrent, hästen är ju helt otrolig! Lycka ända ut i fingertopparna :D 
 
Så är man ju lite realist sådär ibland också, så jag är mycket medveten om att efter solsken kommer regn. Men jag tänker vara lycklig över hur bra det går för mig och min ponny ända tills de börjar gå sämre, då får man helt enkelt försöka förstå att även en ponny kan ha dåliga dagar :P
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0