Dessa måndagar?!

Helt ärligt så känns det som att måndagarna kommer oftare än alla andra dagar och mest sällsynt verkar fredag em vara.. Knepigheter..
 
Mina måndagar har som tagit sig en ful ovana med att vara riktigt, riktigt trista.. Oftast så jobbar jag till sent, typ kl18 och sedan hinner man ju inget alls. Som idag, började dagen med att dra boben ner till dagis, därefter vidare för att hämta mammas bil (som jag är otroligt tacksam för att få låna). Brumma bilen ner till jobbet, jobba hela dagen. Det enda possetiva med att jobba måndagar är att det brukar vara fullt upp hela tiden, så dagen går fort.
När man väl jobbat klart brummar man bilen hem till mammsen, för jobbar man till klockan 18 så har dagis stängt redan och mormor måste hämta. Se man får inte ens hämta prinsessan på dagis! Tacksamt nog så får man middag när man hämtar Lea. Gissa vad som återstår av dagen nu? Joe natta Lea, mocka och packa hö. Sedan sova..
 
Visst låter detta som en underbar dag? :P
 
I morgn blir nog bättre, slutar lite tidigare och han jag gillar om en hel del kommer hem från jobbet! Nice ;)
 
Sov gott  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0