Gick ju bra

Blev visst publicerat innan jag hann vara med och tänka där :/
 
Idag förutom badsuget ;) Så har jag jobbat i stort sett hela långa dagen. Började med att sparka ner på dagis och sedan vidare för att kidnappa mammas bil. Stackarn hade inte blitt förvarnad om detta (bilen alltså), så den tyckte de va lite kallt och var inte helt säker på om den verkligen va tänkt att starta i dessa härliga -20. Men den bestämde sig ändå för att de va okej.
 
Väl på jobbet har dagen flutit på bra och dagen gick rätt snabbt ändå :)  Sedan åkte jag hem till mammsen och hämtade upp Lea. Väl hemma blev de lite middag och sedan ut för att fixa stallet. Blev en liten promenad med ponnysarna bara för att trotsa kylan och för att jag gillar tanken på att dom va´rt utanför hagen och sett något annat. Det stillar som de dåliga samvetet ;)
 
För ovanlighetens skull, efter detta lätt osamanhängande inlägg, tänker jag gå och sova. Jag är nämligen väldigt trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0