Årets första arbetsdag!

Ja idag har man gjort årets första arbetsdag, dagen inleddes efter en lite halv kass sömn. Då min älskade lilla pruppunge bestämt sig för att sova i våran säng efter att ha vaknat och med våran säng menar jag PÅ mig. Jepp, mysigt kan man ju tycka första 30 sekunderna. Sedan är de inte så mysigt längre :P
 
Så förutom kass sömn så känns det som att huvudet håller på att sprängas av bihålorna och telefonen har ringt konstant hela dagen. Verkligen toppen eller hur? ;) Lätt kinkig känner jag mig då jag knappt tänkt ordet förkyld på väldigt vädligt länge, tror inte jag vart sjuk många gånger sedan jag och Fredrik blev tillsammans. Vilket är 5,5år sedan. Så jag vet att jag egentligen inte får gnälla... Men ja gört ändå ;)
 
Till de mer possetiva sakerna är att stallet är mockat för dagen och Vinur har fått vart ute och skrittat. Allt detta tack vare min nya "medryttare". Känns helt underbart särskilt en dag som denna. Nästa sak är att jag var förutseende och packade massa hö i går så jag slipper de resten av veckan. Så om huvudet behagar bli bättre kanske det får bli en promenad med Birta innan insläpp ikväll.
 
Ne nu blir de vila i soffan en stund. Natti natt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0