Almanacka.

Igår så beställde jag mig en hästalmanacka, ska bli spännande att få hem den och börja föra lite mer dagbok över hästandet. Brukar alltid föra ner någon anteckning varje gång jag gjort något med hästarna, men då har det vart i min almanacka inte i en specifik. Så de blir nog bra :)
 
Ikväll blev det en promenad med båda hästarna och hunden, tur man har snälla djur. Dom är nog rätt väluppfostrade även fast jag inte alltid tycker de :P Aska gick framför oss lös hela vägen och vi mötte både bilar och människor ute. Nice, kanske snart kan börja följa med ut på lite ridturer? Bara man kan få henne att förstå att man inte får hälsa på alla man träffar. Vilket innebär att man måste få alla andra runtomkring att jobba i samma riktning, vilket inte går så väldans bra för mig...
 
Happ, nu nalkas de the och mackor. I morgon börjar jag inte jobba förän vid kvart över nio, så lite sovmorgon :)
Natti natt :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0