Måndag morgon..

Tar man boben ner på dagis :D
 
Rätt skönt att börja dagen med en promenad med inslag av bobåkning, sedan lämna på dagis och promenera ner till bilen. Efter de går de utför, jobba 8.45-18. Sådär väldigt lite roligt enligt mig. Men på något vis tar man sig ändå igenom dagen. När jag slutade såbrummade jag hem och hämtade träningskläderna och for ner till mamma och pappa.Rätt nice att pappsen har ett eget gym. Så jag sprang lite löpband och körde lite planka, bara för att känna att man gjort någon nytta :P Skämt åt sido, man känner sig inte vidarens nice efter att ha suttit en hel dag och då är det skönt att röra på sig.
Tränad och klar packade jag ihop mig och Lea för att åka hem och sova. När fröken fräken väl somnat så fixade jag stallet, därefter en dusch och sedan sängen.
 
Erkänn måndagar är riktigt usla dagar dagar i min välrd, särskilt när Fredrik jobbar. Men i morgon är han hemma igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0