Lördag och tjejmys :)

Idag har jag och Lea haft en mysdag, i alla fall om vi bortser från några små stunder... Men överlag har vi haft det kanon, sov till halv 10. Klev upp och åt frukost för att sedan klä på sig och gå ut. ute hade de visst snöat så vi började med att skotta tills jag inte orkade längre. Knepigt att gården ibland känns så stor och ibland är alldeles förliten :P
Sedan blev de lite höpackande, för att sedan rida en sväng. Gissa om fröken Lea var nöjd, mammas ridhjälm och så rida på Vinur :) Blev en sväng upp för våran infart och ner igen, alldeles lagom. Satt som en prinsessa där hon och Vinur är ju så snäll så man behöver som inte oroa sig för en massa dumheter heller. Har man ridit så måste man ju mocka och fixa sedan. Kanske blir en hästtjej tillslut, vad vet man?!
 
Efter en massa fixande ute så gick vi in och väntade på morfar, som kom och tapetserade klart åt oss :) Så nu är de lite lister och lite annat som ska fixas inan vi kan möblera! Jag är i alla fall jäkligt nöjd, kommer bild i framtiden! Ska även försöka få upp kort på hur Leas rum blev, hur skönt som helst att de börjar ordna sig med rummen nu!
 
 När tapeterna väl var uppe åkte morfar hem och vi tog på oss kläderna för att ta pulkan ner tillmormor och morfar. Blev middag och godis där, samt så fick pappa lite massage. Kan han ju ha förtjänat efter att ha tapetserat åt oss!
 
Nu sover i alla fall min prinsessa i sin säng och jag sitter här och kikar på melodifestivalen, Inte allt för spännande men de duger. Ska fortsätta pilla lite med hemsidan som jag började på idag, måste börja marknadsföra lite. Inte för att jag ogillar mitt jobb på Ageris, men de vore roligt om man kunde få jobba lite med de man faktiskt är utbildad i. Som jag dessutom har ett stort intresse för!
 
Tänkte lägga in en bild, men av nån anledning så vänder den här sidan bilderna så de ligger istället för att stå. Så nu blir de ingen bild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0