Byrunda :)

Idag slutade jag tidigt och hämtade fröken Lea på dagis, sedan tog vi boben och gick lite ärenden på byn. Rundan avslutades med att inhandla semlor 2 pistage och 2 blåbär, så efter middagen så bjöd jag min mor och far på lite semelprov! Vi delade på 2 semlor och de andra två har jag tagit hem så min sambo ska få smaka även han :)
 
Annars har vi inte gjort så mycket mer, nu sover Lea och jag sitter och tittar på veckans brott. Helt galet vad sjuka människor de finns e den här värdlen, inte undra på att man funderar över varför man skaffat barn. Tänk allt som kan hända, man får ju inte annat än oroa sig :/
 
Men de finns ju en hel del bra saker också och de får väl helt enkelt väga upp.
 
Ne nu ska jag invänta mannen i huset och sedan ta in hästarna och sova! Natti natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0