Sågspån och rosé

 
 
Så får helgen bli :) Om allt går som de ska vill säga!
 
Nu är det åter helg och helt underbart skönt vill jag lova, så vad har livet bjudit på i veckan då? Harry har flyttat härifrån, lite trist vill jag nog tycka. Men vem vet han kanske dyker upp igen någon gång i framtiden? Så nu finns det alltså en stallplats ledig för den intresserade, blir den inte uthyrd kanske man kan lyckas låna någon liten ponny som Lea kan rida. Vi får se vad som händer på den fronten.
I övrigt, när det kommer till stallet, så har jag nu fått lyset inkopplat :) Så nu är de bra med lyse i stallet och i sadelkammaren samt att vi fått en fin liten nattlampa! Nu återstår bara att dra vattnet så det kommer på utsidan av sadelkammaren och så fattas lite lister kring dörrarna och fönstret. Måste även planera in en tripp till Sundsvall snart, ska inhandla ett litet bord och 2 stolar som ska vara i min fina sadelkammare.
 
Jaha, annars har man arbetat hela veckan. Segt efter att ha haft semester men nu börjar man väl komma igång på riktigt igen och tur e väl de.
 
 
Min älskade fina lilla ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0