Röda rosor

Efter en lång vecka så blir man bara för lycklig när sambon köpt röda rosor och ställt på köksbordet. Jag älskar verkligen rosor och min sambo med förstås :)
 
Igår blev de lite jobb med Vinur i volten, han har blivit skapligt ouppfostrad på senare år. Kan inte förstå detta =P Eftersom de är inte roligt att jobba honom från marken så passade jag på att fortsätta med lite jobb idag, Han är duktig min prins när han börjar anstränga sig!
 
Birta red jag en sväng runt lägdorna och sköter sig väl som hon ska, men de känns inte helt ok. Ska försöka få tag i veterinären på måndag och boka tid så de går att kolla upp min prinsessa. Ganska less på att kunna skritta och leka från marken, känns som att turen nån gång borde vända :/
Idag däremot passade vi på att lastträna lite och hon är ju duktig tjej och går in och ut ur transporten fint. Synd man inte har massor av armar och så, hade velat kunna träna så att jag kan stänga och träna lite så med. Men det tar sig nog, har en sambo som säkert kan tänkas hjälpa till med de.
 
När vi ändå pratar om transporten så ska jag köpa en kamera till den så man ser vad som händer där inne. Men typiskt nog har ju inte biltema postorder och jag tänkte köpa den som finns där. Ingen som ska på biltema? :P
 
Nej god natt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0