Inte alltid som man tänkt sig..

Blev visst inget hämtande av spån i helgen, men vi snickrade i alla fall ihop ramen till släpvagnen. Däremot blev de faktiskt en del rosé, väldigt trevligt och måste absolut göras om :)
 
I dag så har jag mest bara strosat runt och bara gjort lite småsaker. Plockade dock typ 15 liter rödvinbär och då har jag bara blockat 3/4 av en buske.. Finns fyra buskar till samt ett gäng svartvinbärsbuskar :P Så jag tror inte vi behöver känna att vi inte har några såna bär i alla fall :P
 
Nu däremot sitter jag och inväntar min sambo och funderar på om jag ska gå ut och ta in ponnysarna innan han kommer hem :) Bäst jag gör de innan söndagsångesten tar över helt..
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0